17 Mart 2010 Çarşamba

“D”ene me (by Fatih Yüksel)

Dene dedim
Deneme dedim
Dur dedim
Deneyelim dedim
Denemedir dedim, dene
Denemeli de
Denenecek denek dedim
Dur dedi
Dimağına dair dene…
Dünya dedim;
Dört başı dönek dünya
Dönüyor insanları da dönüyor
Döndürüyor insanları
Dört dönüyorlar utanmadan, dönüyorlar…
Düzelmez mi?
Düzelir elbet, kıyamet…
Dert etmeli mi?
Dertlenmeli mi?
Dürtmeli mi?
Dürtülmeli mi?
Dürtecek! Bak güneşe yakıyor
Dağlayacak kavuracak
Dünya ya aldırmadan yakacak
Dur dünya inecek var
Desek
Durur mu?
Dene dedim, dene… Bir kere dene… “D”ene




Fatih/03.2010

1 yorum:

harf-i elif dedi ki...

Kardeş... (Buraya dikkat hem gerçek hem popüler anlam :p) Olsa olsa bu kadar güzel anlatılabilirdi dünyanın döndüğü, içindekileri de döndürdüğü, "ene"lere bir zincir vurulması gerektiği, yok vurulmadıysa kıyametle birlikte zaten vurulacağı...

Tüm kainat olanca görkemi ve karmaşasıyla içimizde gizlenmiş madem, hadi kendi şeytanlarımızı adam etmeyi d”ene”yelim.

Madem geldik dünyaya, ya semazen misali yana yana, ya da dönek misali döne döne, deneye deneye yolculuğumuz ötelere…