12 Nisan 2009 Pazar

Kandır Beni




Neden sürekli mantıklı olmam gerekiyo?
Sorumluluk almak istemiyorum hiçbir konuda
Evet efendim reddediyorum büyümeyi
Şimdi sokağa çıkıp sek sek oynayalım
Ama önce bir tebeşir ve oval bir taş bulmam lazım..
Annemin balkondan bana seslenmesini istiyorum
Dizlerim kabuk bağlamış, bisikletle akrobasi yapmak da nerden çıktı?
Sütten oldum olası nefret ettim
Kalsiyum çocuğum peynir ye bari
Annem bir melek, babam bir kahraman
Daha iyi anlaşmazmıydık?
Ve bi dolu arkadaş,
Gerçek arkadaş !
Bırakın günler ileri, yaşımsa geri saysın..
Lunaparka gitmek için ders çalışsak
Ya da çikolatalı dondurma aşkıyla uslu otursak
Komşuların kapı ziline basıp kaçalım
Kum tepelerinden yuvarlanalım toz toprak
Söz sineklerin kanatlarını kopartmıcam
Sadece kandır beni
Yarın sabah 10 yaşında olcam ben
Yalan söyle
Artık olmıcaksa,
Anlık mutlu olayım
Lütfen…

Hiç yorum yok: